Varanasi ile Prayagraj arasındaki demiryolu yolcuları için Ganga üzerinde inşa edilen yeni demiryolu köprüsünün Aralık ayına kadar tamamlanması bekleniyor ve tamamlandığında eyaletin bu iki önemli şehri arasındaki trafiği önemli ölçüde rahatlatacak.
Prayagraj'daki Ganga üzerindeki yeni demiryolu köprüsü (HT fotoğrafı)
₹Daraganj ile Jhunsi arasındaki 2.700 metre uzunluğa sahip ₹ 495 crore köprü, Aralık ayında demiryolu trafiği için faaliyete geçecek. Karayolu taşımacılığı Mahakumbh boyunca ana seyahat şekli olmayı sürdürürken, yaklaşık 10 milyon hacının da mega fuara trenle seyahat etmesi bekleniyor.
Yetkililer, bu hacimle başa çıkabilmek için demiryolu yetkililerinin yeni altyapıyla sıkışıklığı hafifletirken tren ve istasyon sayısını artırdığını söyledi.
Rail Vikas Nigam Limited, yalnızca ray döşeme ve balast işinin kalmasıyla tamamlanmak üzere olan köprü projesini yönetiyor. Yetkililer, çift hatlı köprünün demiryolu trafiği üzerindeki baskıyı hafifletmeye yardımcı olacağını ve hacılar için etkinlik sırasında daha sorunsuz bir deneyim sağlayacağını da sözlerine ekledi.
Proje Müdürü Vinay Agarwal şunları söyledi: “Bu köprü, ₹495 crore ve Aralık ayına kadar demiryolu trafiğine açılacak.”
Tek hatlı Rambagh-Varanasi demiryolu hattı daha önce Jhunsi ve Rambagh istasyonlarında uzun tren aksamalarına yol açmıştı. Ancak 2.700 metre uzunluğundaki bu yeni çift hatlı demiryolu köprüsünün tamamlanması, bu gecikmeleri ortadan kaldıracak ve yolcuların daha sorunsuz yolculuk yapmasını sağlayacak.
Agarwal'a göre, Mahakumbh sırasında eyalet hükümeti Varanasi'den gelen yolcuları mela bölgesine götürülecekleri Jhunsi tren istasyonuna indirme planlarını düşünüyor. Yoğunluğu yönetmek için istasyonda bir bekleme alanı da inşa edilecek.
Yetkililer, normal günlerde bu yeni demiryolu köprüsünün tren operasyonlarını önemli ölçüde iyileştireceğini, istasyonlardaki sıkışıklığı azaltacağını ve seyahat süresini kısaltacağını söyledi.
Prayagraj'daki Ganga üzerindeki yeni demiryolu köprüsü (HT fotoğrafı)
₹Daraganj ile Jhunsi arasındaki 2.700 metre uzunluğa sahip ₹ 495 crore köprü, Aralık ayında demiryolu trafiği için faaliyete geçecek. Karayolu taşımacılığı Mahakumbh boyunca ana seyahat şekli olmayı sürdürürken, yaklaşık 10 milyon hacının da mega fuara trenle seyahat etmesi bekleniyor.
Yetkililer, bu hacimle başa çıkabilmek için demiryolu yetkililerinin yeni altyapıyla sıkışıklığı hafifletirken tren ve istasyon sayısını artırdığını söyledi.
Rail Vikas Nigam Limited, yalnızca ray döşeme ve balast işinin kalmasıyla tamamlanmak üzere olan köprü projesini yönetiyor. Yetkililer, çift hatlı köprünün demiryolu trafiği üzerindeki baskıyı hafifletmeye yardımcı olacağını ve hacılar için etkinlik sırasında daha sorunsuz bir deneyim sağlayacağını da sözlerine ekledi.
Proje Müdürü Vinay Agarwal şunları söyledi: “Bu köprü, ₹495 crore ve Aralık ayına kadar demiryolu trafiğine açılacak.”
Tek hatlı Rambagh-Varanasi demiryolu hattı daha önce Jhunsi ve Rambagh istasyonlarında uzun tren aksamalarına yol açmıştı. Ancak 2.700 metre uzunluğundaki bu yeni çift hatlı demiryolu köprüsünün tamamlanması, bu gecikmeleri ortadan kaldıracak ve yolcuların daha sorunsuz yolculuk yapmasını sağlayacak.
Agarwal'a göre, Mahakumbh sırasında eyalet hükümeti Varanasi'den gelen yolcuları mela bölgesine götürülecekleri Jhunsi tren istasyonuna indirme planlarını düşünüyor. Yoğunluğu yönetmek için istasyonda bir bekleme alanı da inşa edilecek.
Yetkililer, normal günlerde bu yeni demiryolu köprüsünün tren operasyonlarını önemli ölçüde iyileştireceğini, istasyonlardaki sıkışıklığı azaltacağını ve seyahat süresini kısaltacağını söyledi.