Sektör 99A'daki Habitat Derneği sakinleri ve sakinleri, toplumlarını ana yola bağlayacak 75 metrelik yolun inşaatındaki uzun gecikmeden dolayı hayal kırıklığını dile getirdi.
(Temsili resim) Bu rotanın olmaması, işe gidip gelenleri dolambaçlı yoldan gitmeye ve dolayısıyla bir kilometreden daha kısa mesafeler için bile yaklaşık beş kilometre yolculuk yapmaya zorluyor (HT arşivi)
Dernek önerilen bu yolun sonunda yer alıyor ve bölge sakinleri beş yılı aşkın süredir projenin tamamlanmasını bekliyor. Bu rotanın olmaması, taşıtları dolambaçlı yoldan gitmeye ve dolayısıyla bir kilometreden daha kısa mesafeler için bile yaklaşık beş kilometre yol kat etmeye zorluyor.
“Son 5 yıldır devletin 75 metrelik yolu yapmasını bekliyorduk. Bu yolun olmaması nedeniyle ulaşımda büyük zorluk yaşıyoruz. Ve eğer küçük işler için Dhankot'a gitmemiz gerekiyorsa, 4-5 kilometrelik bir dolambaçlı yoldan gitmemiz gerekiyor. Bu yol bizim için bir cankurtaran halatıdır. Sektör 99A'daki Laxmi Apartmanı sakini Santosh Singh, “Hükümetten yol çalışmalarına mümkün olan en kısa sürede başlamasını talep ediyoruz” dedi.
“Sadece 890 metre uzaklıktaki Dwarka Ekspres Yolu'na ulaşmak için 5 kilometrelik bir mesafe kat etmek gerekiyor. Dışarıdan Google Haritalar aracılığıyla yeni bir kişi geldiğinde çoğu zaman yol yetersizliğinden dolayı takılıp kalıyor ve 5 kilometrelik bir yoldan gitmek zorunda kalıyor. Habitat Derneği'nin bir diğer sakini Manoj Dubey, “Günlük işlerine giden insanlar çok büyük sorunlarla karşı karşıya ve her gün daha uzağa gitmekten başka seçeneği yok” dedi.
Manesar'a günlük gidip gelen Vikas Yadav, hayal kırıklığını şöyle dile getirdi: “2017 yılında buraya taşındığımda bana yolun beş ila altı ay içinde açılacağı söylendi. Hükümeti bu yolun bir an önce açılması konusunda işbirliği yapmaya çağırıyoruz.”
Sorun Habitat Topluluğu sakinlerinin ötesine geçiyor. Altı toplumdaki 5.000'den fazla aile ve Sektör 99A'daki beş koloni, gecikmeden doğrudan etkileniyor. Bölge sakinlerinden Praveen Thakur, “Hükümetten güçlü talebimiz, arazi sahipleriyle görüşerek ve yolu tamamlayarak bu sorunu çözmesidir” dedi.
GMDA'nın yönetici mühendisi Vikas Malik temasa geçtiğinde şunları söyledi: “HSVP henüz araziyi alıp GMDA'ya devretmedi. Arazinin mülkiyetine geçmesinin ardından bölge sakinlerinin bağlantı sorunlarını gidermek için yol inşaatına hemen başlayacağız.”
(Temsili resim) Bu rotanın olmaması, işe gidip gelenleri dolambaçlı yoldan gitmeye ve dolayısıyla bir kilometreden daha kısa mesafeler için bile yaklaşık beş kilometre yolculuk yapmaya zorluyor (HT arşivi)
Dernek önerilen bu yolun sonunda yer alıyor ve bölge sakinleri beş yılı aşkın süredir projenin tamamlanmasını bekliyor. Bu rotanın olmaması, taşıtları dolambaçlı yoldan gitmeye ve dolayısıyla bir kilometreden daha kısa mesafeler için bile yaklaşık beş kilometre yol kat etmeye zorluyor.
“Son 5 yıldır devletin 75 metrelik yolu yapmasını bekliyorduk. Bu yolun olmaması nedeniyle ulaşımda büyük zorluk yaşıyoruz. Ve eğer küçük işler için Dhankot'a gitmemiz gerekiyorsa, 4-5 kilometrelik bir dolambaçlı yoldan gitmemiz gerekiyor. Bu yol bizim için bir cankurtaran halatıdır. Sektör 99A'daki Laxmi Apartmanı sakini Santosh Singh, “Hükümetten yol çalışmalarına mümkün olan en kısa sürede başlamasını talep ediyoruz” dedi.
“Sadece 890 metre uzaklıktaki Dwarka Ekspres Yolu'na ulaşmak için 5 kilometrelik bir mesafe kat etmek gerekiyor. Dışarıdan Google Haritalar aracılığıyla yeni bir kişi geldiğinde çoğu zaman yol yetersizliğinden dolayı takılıp kalıyor ve 5 kilometrelik bir yoldan gitmek zorunda kalıyor. Habitat Derneği'nin bir diğer sakini Manoj Dubey, “Günlük işlerine giden insanlar çok büyük sorunlarla karşı karşıya ve her gün daha uzağa gitmekten başka seçeneği yok” dedi.
Manesar'a günlük gidip gelen Vikas Yadav, hayal kırıklığını şöyle dile getirdi: “2017 yılında buraya taşındığımda bana yolun beş ila altı ay içinde açılacağı söylendi. Hükümeti bu yolun bir an önce açılması konusunda işbirliği yapmaya çağırıyoruz.”
Sorun Habitat Topluluğu sakinlerinin ötesine geçiyor. Altı toplumdaki 5.000'den fazla aile ve Sektör 99A'daki beş koloni, gecikmeden doğrudan etkileniyor. Bölge sakinlerinden Praveen Thakur, “Hükümetten güçlü talebimiz, arazi sahipleriyle görüşerek ve yolu tamamlayarak bu sorunu çözmesidir” dedi.
GMDA'nın yönetici mühendisi Vikas Malik temasa geçtiğinde şunları söyledi: “HSVP henüz araziyi alıp GMDA'ya devretmedi. Arazinin mülkiyetine geçmesinin ardından bölge sakinlerinin bağlantı sorunlarını gidermek için yol inşaatına hemen başlayacağız.”