Temiz, konforlu ve sessiz elektrikli otobüs filosu olan Panaji, Panaji şehrinde Panaji'de toplu taşıma araçlarında bir paradigma değişimine sahiptir, bu da değişim için çalışan sakinlerin artan sayısı anlamına gelir.
E-mızraklarla, Panaji'de günlük işe gidip gelmek sessiz bir revizyon alır
Merkezin merkezinin merkezinin bir parçası olarak, 48 bu e-fuş, Imagine Panaji Smart City Development Limited projesi altında her gün binlerce taşıt işleten Goa'nın başkentinin uzunluğunu ve genişliğini aşıyor.
IPSCDL kamu taahhüdü görevlisi Jove Costa, PTI'nin birkaç sakinlerin bu elektrikli otobüsler lehine özel araçlarını çıkardığını söyledi.
12 metre, 9 metre ve 7 metrelik otobüs içeren filo, Goa'daki Pramod Sawant hükümeti tarafından yürütülen Panaji Akıllı Şehir Projesi kapsamında devlet tarafından işletilen Kadamba Transport Corporation Limited tarafından tanıtıldı.
Temmuz 2024 ve Mart 2025 arasında, 8.8 lakh km'yi kapsayan bu otobüslerle yaklaşık 1,7 milyon taşıtın seyahat ettiğini söyledi.
Costa, “İnsanlar bu otobüsleri Panaji şehrinde seyahat için kullanma rahatlığından memnunlar.” Dedi.
Yetkili, biletler için dijital ödeme modlarının tanıtımının sürücünün artırılmasına katkıda bulunduğunu söyledi.
“Toplanan tarifelerin yaklaşık yüzde 33'ü UPI, Banka veya Kredi Kartları ve her şeyden önce insanların benzersiz bir satın alma ve daha sonra ücret aldığı akıllı transit kartımızla dijital yollarla geldi.” Dedi. Yetkili, otobüs kullanıcıları için yaklaşık 19.500 akıllı kartın oluşturulduğunu söyledi.
“Vakıflardaki yukarı yönlü eğilim, insanların bu akıllı ulaşım araçlarını nasıl kabul ettiğini gösteriyor. Pürüzsüz, ucuz ve kirliliği azaltmaya yardımcı oluyor.” Dedi.
Daha fazla sakin, bu klimalı e-boktanı özel otomobilleri ve iki tekerlekli e-büküler aracılığıyla gezmeyi tercih ettiğinden, şehrin sokakları haline geldi.
“Otobüsler emisyonların ve yakıt tüketiminin düşürülmesine ve günlük seyahat acentesini azaltmaya katkıda bulundu. Fiziksel olarak zorlananlara daha kolay erişim sunmak için rampaları var.” Dedi.
Pendler Laxmi Desai, e-fuşların çok rahat olduğunu ve özellikle mutlu olduğunu söyledi çünkü biletler UPI aracılığıyla satın alınabilir.
“Para giymeyenler için çok iyi. Otobüsler güzel ve hava koşullu, bu yüzden stresli hissetmiyoruz” dedi.
Panaji'den bir işadamı olan Ashok Shetty, girişimi övdü. “Şimdi bisikletle veya araba ile seyahat etmek zorunda değiliz,” dedi. Desai gibi, UPI seçeneğini rahatça bulduğunu söyledi.
“İnsanlardan trafik sıkışıklığını ve kirliliği azaltan bu e-brouse'u kullanmalarını istiyorum.”
Bu makale, metinde değişiklik yapmadan otomatik bir haber ajansı ile beslenmiştir.
E-mızraklarla, Panaji'de günlük işe gidip gelmek sessiz bir revizyon alır
Merkezin merkezinin merkezinin bir parçası olarak, 48 bu e-fuş, Imagine Panaji Smart City Development Limited projesi altında her gün binlerce taşıt işleten Goa'nın başkentinin uzunluğunu ve genişliğini aşıyor.
IPSCDL kamu taahhüdü görevlisi Jove Costa, PTI'nin birkaç sakinlerin bu elektrikli otobüsler lehine özel araçlarını çıkardığını söyledi.
12 metre, 9 metre ve 7 metrelik otobüs içeren filo, Goa'daki Pramod Sawant hükümeti tarafından yürütülen Panaji Akıllı Şehir Projesi kapsamında devlet tarafından işletilen Kadamba Transport Corporation Limited tarafından tanıtıldı.
Temmuz 2024 ve Mart 2025 arasında, 8.8 lakh km'yi kapsayan bu otobüslerle yaklaşık 1,7 milyon taşıtın seyahat ettiğini söyledi.
Costa, “İnsanlar bu otobüsleri Panaji şehrinde seyahat için kullanma rahatlığından memnunlar.” Dedi.
Yetkili, biletler için dijital ödeme modlarının tanıtımının sürücünün artırılmasına katkıda bulunduğunu söyledi.
“Toplanan tarifelerin yaklaşık yüzde 33'ü UPI, Banka veya Kredi Kartları ve her şeyden önce insanların benzersiz bir satın alma ve daha sonra ücret aldığı akıllı transit kartımızla dijital yollarla geldi.” Dedi. Yetkili, otobüs kullanıcıları için yaklaşık 19.500 akıllı kartın oluşturulduğunu söyledi.
“Vakıflardaki yukarı yönlü eğilim, insanların bu akıllı ulaşım araçlarını nasıl kabul ettiğini gösteriyor. Pürüzsüz, ucuz ve kirliliği azaltmaya yardımcı oluyor.” Dedi.
Daha fazla sakin, bu klimalı e-boktanı özel otomobilleri ve iki tekerlekli e-büküler aracılığıyla gezmeyi tercih ettiğinden, şehrin sokakları haline geldi.
“Otobüsler emisyonların ve yakıt tüketiminin düşürülmesine ve günlük seyahat acentesini azaltmaya katkıda bulundu. Fiziksel olarak zorlananlara daha kolay erişim sunmak için rampaları var.” Dedi.
Pendler Laxmi Desai, e-fuşların çok rahat olduğunu ve özellikle mutlu olduğunu söyledi çünkü biletler UPI aracılığıyla satın alınabilir.
“Para giymeyenler için çok iyi. Otobüsler güzel ve hava koşullu, bu yüzden stresli hissetmiyoruz” dedi.
Panaji'den bir işadamı olan Ashok Shetty, girişimi övdü. “Şimdi bisikletle veya araba ile seyahat etmek zorunda değiliz,” dedi. Desai gibi, UPI seçeneğini rahatça bulduğunu söyledi.
“İnsanlardan trafik sıkışıklığını ve kirliliği azaltan bu e-brouse'u kullanmalarını istiyorum.”
Bu makale, metinde değişiklik yapmadan otomatik bir haber ajansı ile beslenmiştir.